Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4813 dj_sbass 22-7-2002?22:42 Main Forum 686 8

Topicpost
Gepost door: dj_sbass Gepost op: 22-7-2002?22:42
hahahahaha

ik reed vanavond een beetje rond want ik verveelde me een beetje!! ik rijd duz op een gegeven moment op een industrie gebied hier in ons dorp, daar hebben ze duz een klein sluip weggetje naar een parkeerplaats maar das nu een en al bagger!! maar die gozer die had het duz toch geprobeert!! (met een landrover) maar nu zit ie duz vast!! ik zo langs rijden en stoppe, ik zo vrage "zit ie vast??" hij zo "jah maar het gaat wel lukken!!" zat ie helemaal onder de bagger was ie aan het graven om er een balk onder te leggen!! maar ja ik ga duz weer verder!! zie ongeveer een half uur later politie rijden!! ik eerst weg rijden bedenk ik ineens ik kan het wel tegen hun zeggen!! nou duz ik haal die juten in ik zo "ja er zit daar een gozer vast" duz die juten gingen ff kijken!! duz zei ook vragen "zit ie vast??" duz het zelfde antwoord weer!! duz die juten vragen "kan je het zelf??" hij zo "ja het gaat wel lukken!!" nou duz die juten weer weg!! nou ik bleef nog ff kijken maar hij kwam niet weg!! denk dat ie er nu nog staat!!! :n

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved