Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
48122 | CSM-101 | 21-2-2008 17:21 | Begin Forum | 861 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: CSM-101 | Gepost op: 21-2-2008 17:21 |
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en de reden is dat ik jullie hulp nodig heb voor een aantal dingen. Ik heb een honda nsr met een nieuwe 70cc Parmakit cilinder. Ik heb onlangs ook een ander blok gekocht omdat de oude kut was. Nu moet ik nog afstellen e.d. Het grootste probleem is met de choke. De choke moet constant uit getrokken worden, anders slaat hij af. Ook tijdens het rijden. Dus betekent dat ik de hele tijd mijn hand aan de choke knop moet houden! En als ik de choke dus vasthoud dan nog 'sputtert' hij bij het optrekken. En als ik bv 7000 toeren blijf rijde dan blijft ie ook sputteren. Nog een probleem is dat hij in de 4e versnelling niet wil doortrekken. 1e en 2e versnelling trekt ie als een lier maar daarna wil hij niet echt meer. (alleen met slippende koppeling kom ik goed voorruit) Laatste vraag Ik ben vergeten te onthouden waar de buisjes en nippeltjes op het spruitstuk, vlotter voor is? Op de carb en de vlotter zitten wat aansluitinkjes maar ik weet nie meer welk slangetje waar naartoe moet En ook bij die gasregelaar daaronder zit een buisje waar een slang op moet. Ajb help! Bedankt alvast! Dit bericht is gewijzigd door CSM-101 op 21-2-2008 om 17:24 uur. Dit bericht is gewijzigd door CSM-101 op 25-2-2008 om 23:26 uur. |