Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
47600 | Saknet | 28-1-2008 8:45 | Technical Forum | 9933 | 61 |
Topicpost | |
Gepost door: Saknet | Gepost op: 28-1-2008 8:45 |
om niet nader te noemen redenen leek het mij leuk om dus een of andere elektro motor er bij op te bouwen. Gewoon omdat ik geen complete motor wil kopen, en goedkoop zelf wil laten fixen. (lange termijns project) zoiets dus Zat te denken aan om dan de toerenteller aandrijving te gaan gebruiken, icm versnelling systeem op krukas/koppeling tandwiel. zodat hij ook kan overschakelen naar mn dan 49,9cc benzine motor mocht oom agent nieuwsgierig worden. Ik las namenlijk dat je al een zonneenergie accu lader die je permanent aan een accu aangesloten op het boordsysteem, kan zetten, koopt voor een habbekrats. Lijkt me wel tof, kank oeral hjinne raggen zonder benzine kosten. Iemand die zich hier al eens in verdiept heeft? Wat zal meer tijd/moeite kosten, systeem bouwen dat schakelt tussen benzine motor en elektronische op dat tandwiel, of op kenteken laten zetten met elektro motor? Want dan gaatie gelijk maar voor motor kenteken.. zou wel toffer zijn om zon motor in et ex krukasholte te bouwen natuurlijker, ziet er vaet cool uit als je zon honda mb zonder cilinder voorbij ziet raggen.. |