Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
47539 Frysk 25-1-2008 14:45 Technical Forum 8174 86

Topicpost
Gepost door: Frysk Gepost op: 25-1-2008 14:45
Ok, NS1tje verdient een beurt.. heb hem lang genoeg afgebeuld dat hij toch wel wat aandacht verdient

Krukaslagers
Nu zit ik met het probleem van de krukaslagers.. die kan ik namelijk nergens krijgen..
Iemand een idee ?

Uitlaat
Ook zit ik te denken aan een andere uitlaat.. aangezien ik 100cc heb vind ik de 74cc uitlaat hem wat tegenhouden, maargoed het is een NS1 dus uitlaten zijn bijna niet te vinden..
MBX uitlaten passen opzich wel bij de flens.. maar verder niet, eventueel verlassen vind ik geen probleem.

Zuiger
Tot nu toe met een CR125 zuiger omgebeerd, maar deze heeft maar 1 zuigerveer.. ik wil graag dus 2 zuigerveren ivm dat beetje extra koppel en slijtage beperking.
Welke zuigers passen verder of eventueel van een ander merk ?

Carb
Ik zit nu te denken aan een 28mm Keihin carbje maar ik wil de ori luchtbak houden.
Probleem hiervan is dat de kelk massive is en mijn luchtbak aansluiting evengroot is als die van een 18mm... een verloopje is mogelijk maar veel ruimte heb ik er dus niet..
Iemand een idee hoe dit goed op te lossen valt ? Ruimte in de box heb ik wel maar het komt allemaal heel erg krap bij de aansluiting.

Voorremschijf
Waarschijnlijk koop ik al een schijf van Thomasjeuh


Mvg, B.Reitsma Aka Viva Lós Frysk

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 3-3-2008 om 14:48 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved