Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
47282 | Rogier2707 | 14-1-2008 20:42 | Begin Forum | 1040 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Rogier2707 | Gepost op: 14-1-2008 20:42 |
he mense...ik ben nieuw hier en wou ff wat vragen maar in die TF topics kan ik niet reagere dus kreeg ik een tip het zo tedoen ik heb Derbi senda R X-treme 2003 een Airsel 50 snel en dellorto 14mm carb( weet niet seker is mij verteld) maar nu komen de problemen net als erik stotterde hij eerst als een gek of nja dat prrr geluidje ..nou is mijn blokje uit elkaar geweest want hij gooide ok olie in de uitlaat volgens een maat kwam dat door de pakking tussen de carter helfden van t blokje ..maar dat bleek niet zo tezijn want hij doet het nogsteeds maar nou is mij verteld dat ik mijn keringen en lagers moest vervangen( nog niet gedaan hoorde het net pas) maar nu het volgende probleem: hij maakt als ik in de eerste paar versnelling rij wanneer ik gas loslaat een ZWAAR trillen geluid en de brommer trilt dan als de ... en als ik eenmaal hoogtoering heb gereden en druk de koppeling in dan houd hij gas/de hogere toeren ik wou graag weten hou ik mijn brommer lekker kan laten rijden ik moet dus de keringe enz vervangen de carb moet vervange worden(lekt) dat is het voor zover ik weet mijn idee is om er een 17.5 mm dellorto carb op te sette...sproeier geen vlouw idee kunnen jullie mij miss want tips / advies geven wat ik het beste kan doen ik heb dan dus een setup van 50 snel airsel 17.5mm dell carb. turbokit cromada uitlaatje en meer weet ik eigelijk niet van dat ding...zoals jullie nu wel in de gaten hebben ben ik niet zo bekend met de brommer en is dit een telang verhaal nu ik zo kijk graag hoor ik wat van jullie of op mijn profiel of op deze ik zal ze bijde in de gaten houden sorry dat ik jullie zo met mn probleem lastig val maar na veel denke weet ik niet wat anders tedoen en wegbrengen word een beetje teduur alvast bedank gr rogier |