Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
47163 | tomosracer | 8-1-2008 23:22 | Technical Forum | 11588 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: tomosracer | Gepost op: 8-1-2008 23:22 |
na tomos weer uit de schuur gehaald te hebben en cilinder te laten tunen.. om toch een beetje snelheid te hebben met een tomosje.. ========================================== maar wat is er nou gebeurd..na een aantal kilometers te hebben gereden en wat wheelie's leek het alsof mijn koppeling ging slijten..hij maakte overtoeren en kwam niet gemakkelijk in z'n 2..ook kon je geen wheely's meer omdat alle kracht eruit was..en hij alleen maar overtoeren wou maken en niet vooruit te branden was.. _________________________ dus ik dacht tandwielen van de versnellingen versleten..ik carter opendraaien..nee hoor tandjes waren nog onbeschadigd!! _________________________ dus het moest wel de koppeling wezen..gelukkig had ik nog een reserve blok voor onderdelen liggen...dus die koppeling met koppelingshuis overgezet.. Jaa hoor hij deed weer normaal... onee toch niet..10 meter verder begon het alweer ________________________ ik binnen maar eens goed kijken wat er met mijn koppeling aan de hand was..schoentjes zagen er nog redelijk uit..tot ik een los koppelingschoentje zag wat bleek nou dat hij gescheurd was! niet het schoentje zelf maar metalen stuk! hoe kan dit? en wat is het probleem dat hij zo raar doet? het lijkt me sterk dat de koppeling die nu in mijn tomos zit OOK door de midden is |