Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4705 MBBBBBB 13-7-2002?21:58 Main Forum 1078 17

Topicpost
Gepost door: MBBBBBB Gepost op: 13-7-2002?21:58
Mooi!


Net me NSR opgehaalt, en hij is netjes gelast, precies zoals ik wilde!
Ik heb nu vaste stepjes voor rijder en passagier, grote bagagebak, alle gaten in me frame dicht, verzekeringsplaatje houder, buddysysteem doet het weer, en race stuur opgelost!

Ik ben weer redelijk blij

Moet nu uiterlijk en innerlijk nog veels te veel doen eigenlijk :( ... Ik moet aan het rijdende frame iig nog clipons bestellen.... hopen dat die van 50 cc een beetje goed zijn.

Uiterlijk zoek ik nog een mooi slick race voorbandje, dubbele koplamp van ongeveer 6-7 cm doorsnede per koplamp, en spuiten enzo, binnenkort maar eens vragen wat het kost, ik wil alles zwart, witte velgen, en dan een finish vlag op het kontje en voorspatbord.

Motorisch ben ik mee bezig maar ik krijg die klote koppeling er maar niet vanaf :p
Setup word waarschijnlijk:
snelle 50 ( mischien IS-tuned ), ik hoop 18 Keihin, Tecno of zelfgelaste uitlaat, afgevlakte kop, 5-bak, etc

Moet heel mooi worden dus~~!!

Maar kost nog veel bloed zweet en tranen en nog meer geld :p :a

En ja, ik meld dit gewoon ff, vond ik leuk, en weten jullie ook weer waar ik mee bezig ben

Ohja: ik heb ook een bok erbij, en me moeder vond dat toch mooi! ''Goh wat staat ie zo mooi, kan ie niet omvallen!''
Vraagt ze of ik hem hierna weer verkoop als ie opgeknapt is, dus ik zeg mwah eerst beetje voor me zelf rijden, zie dan wel weer, zei: '' Zal je dat wel doen? Want hij moet wel velig zijn he! HOEZO? Nou er zitten geen remmen en licht op enzo ....... WHAHAHAHHAHAHAHAHAH



[This message is edited by MBBBBBB on 13-7-2002 22:14]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved