Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
46959 RoelHonda 26-12-2007 15:23 Technical Forum 7642 26

Topicpost
Gepost door: RoelHonda Gepost op: 26-12-2007 15:23
Ik heb sinds kort een Derbi Senda SM '01.

{Toen we hem kochten liep hij goed, alleen het gas was niet helemaal in orde en heuveltje op "verzoop" hij maar volgens verkoper koppelde ik niet goed. Bij hem ging het overigens wel goed.

Dus met afdingen toch gekocht.

Kom ik thuis, ik kicken en kicken, ding wil niet aan(Daar was het 1 keer en hij liep). Nouja, Choke open, doet hij het eindelijk.. Schiet hij volop de toeren in en blijft daar hangen, choke uit valt hij stil. Brommer wordt nou gestart met choke, steeds contact aan/uit om niet volle toeren te hebben. Als hij goed warm is loopt/rijdt hij normaal en stationair}DE BROMMER STAAT AFGESTELD MET DE CHOKE OPEN!!!

Wat kan dit zijn?
Heeft hebo uitlaat, 21mm carb, 50cc, twinair filter.

Alvast bedankt

EDIT:
Heb er nu een sproeier 100 in.. maar nog steeds precies hetzelfde.
Voetpakking>Metaal>Goed
Koppakking>Rubber>Goed
Koppakking>Metaal>Goed
Pakkingen tussen cillinder<>membraam<>spruitstuk vervangen.

Geen verschil als ik 't nippeltje aan de zijkant van spruitstuk dicht hou of niet.

Als ik hem met choke aan wil kicken blokkeer de kickstarter soms. Zonder choke nog niet gehad.

Beetje met afstelling liggen klote, dan loopt hij ff, valt hij weer uit. Dan start hij niet met choke, dan wel en valt hij na 5sec gewoon uit. etc etc.

Heb nou de standaard afstelling met sproeier 100 erin, choke open. Hij loopt, schiet weer de toeren in, warm krijgen lukt niet meer want na 5-10 seconden ofzo valt hij stil (afentoe nog een ontsteking dan niet meer)

Dit bericht is gewijzigd door RoelHonda op 5-1-2008 om 15:13 uur.

EDIT: OPGELOST OPGELOST

Dit bericht is gewijzigd door RoelHonda op 5-1-2008 om 18:24 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved