Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
46869 | sjim | 20-12-2007 14:46 | Main Forum | 3311 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: sjim | Gepost op: 20-12-2007 14:46 |
Een goede KOUDE middag, ja hoor, ze hebben het weer is voorelkaar gekregen om mij pissig te krygen. Zie hier: Ik was lekker aan het touren door mn dorpje, word ik opeens achterna gecrossed door een zwarte golf (ja je ruikt het al)..-->Undercover politie! Na een 200m kwam ik erachter dat ik in een 30km-zone veelte hard ging, net als die auto achter mij. Toen ging er een lichtje branden, dus ik rustiger rijden en wachten tot hij mij inhaalde. Mijn vermoeden werd al gauw werkelijkheid want even verderop haalde ze mij idd in met een stopteken erbij Ik werd aangehouden voor mijn defecte voorlicht (was echt NET kapot gegaan tijdens de rit maar dat even terzijde). De man vroeg ook hoe hard mn brommer reed, ik kon niet liegen want ik wist dat ze achter me aan hadden gereden dus ik zei 60,70.. Moest ik achter hun aan naar het politiebureau om m daar de rollerbank op te gooien. Het hele probleem is echter dat mn brommer ruim 100 rijdt en ik mn kenteken niet kwijt wil!! Onderweg heb ik dus de ontstekingsdraadjes voorzichtig eruit getrokken en een beetje verstopt. Kom ik daar aan, zeggen ze dat ze m in beslag nemen, gaan repareren, en vervolgens zelf op de rollerbank zetten. Dit is echter al een week geleden! Ze zeiden dat ze over 1 á 2 dagen mij wel zouden opbellen maar ik heb niks gehoord.. Mijn vraag is dus hoelang ze m maximaal kunnen vasthouden zonder enig écht bewijs dat hij te hard gaat!? Ik mis mn brommie heel erg in dit ijskoude weer, weetje hoe KUT het is om 50mins naar school te f(vr)iets(z)en! Een hele lap tekst maar nergens op internet kon ik ook maar een soort tabel vinden wat betreft deze kwestie, ik hoop dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft. Alvast heel erg bedankt voor de aandacht en see you on the roads Jim |