Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
46844 RM-sm 17-12-2007 22:22 Technical Forum 3372 10

Topicpost
Gepost door: RM-sm Gepost op: 17-12-2007 22:22
Goeiedag luitjes.

Ik ben al een tijdje bezig met het afstellen van een dagelijks gebruik weg-sprinter.

Eventjes wat informatie.

- Stage 6 70cc racing. ( vlinder dus )

- Yasuni c16/c20/c21/c30 2dehandse uitlaat en iedereen schreeuwt wat anders, heb hem wel als een C16 gekocht.

- 17.5mm Dellorto .
*sproeier 110.
*gasnaald middelste stand van de 5.

- Stage 6 vario
*indentiek aan standaart alleen versiert
*4 gram's rolletjes

- Hebo verstelbare koppeling
*strakste stand

Maar nu hebben we een probleem met het afstellen.

Als je stil staat en hij is beetje warm gedraait en je gaat dan met het gas spellen dan schiet hij gewoon door ze toeren heen zonder problemen(medemogelijk door hebo).

Maar als je weg wilt rijden en je geeft half / vol gas, dan maakt die een beetje hoog stationeer geluid(zo kan je het vergelijken / niet op toeren willen komen ) totdat die een gangetje heeft of een bepaald toeren en dan schiet die ineens de powerband in en dan is die niet te houden meer.

Totdat hij een bepaalt toeren heeft bereikt en dan heeft die een dip van niet eens een seconden en daarna blijft die gewoon door rijden.

Maar ook als je gas dicht gooit en weer open dan krijg je eventjes alsof die niet op toeren kan komen (1/2seconden) en dan knalt die gewoon door.

Maar de bougie is nu koffie+melk. ook weet ik dat dat niet zoveel zegt over de afstelling inbegin.

Wie o Wie kan mij vertellen wat het kan zijn of wat ik kan proberen, voordat de scooter naar fred motoren gaat.

gegroet

Dit bericht is gewijzigd door RM-rr op 17-12-2007 om 22:38 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved