Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
46832 | ChielDerbi | 17-12-2007 12:02 | Technical Forum | 1347 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: ChielDerbi | Gepost op: 17-12-2007 12:02 |
heej, ik heb een derbi senda R xtreme, en sinds kort heb ik er een Yasuni Cross HM onder liggen.. Ik heb deze uitlaat overgekocht van een vriend van mij. Ik had de uitlaat er meteen ondergelegd,, en toen heb ik eerst even met de orginele sproeier nog gereden.. Omdat ik toen geen tijd had om de sproeier ff gauw te verwisselen. Maar na een paar dagen kreeg ik een warmloper,, nieuwe zuiger erin , cilender weer gladgemaakt.. orginele uitlaat er weer onder om de zuiger in te rijden. ik heb de zuiger met de orgineel uitlaat er onder 500 km ingereden. maar als ik ga rijden dat gaat om de zoveel tijd het Rode F lampje branden , dat die te warm word.. Hoe kan dit? en na dat ik de zuiger in had gereden heb ik de yasuni er weer ondergelegd.. ik had nog wat sproeiers thuis liggen 88,90,92,82 en 76 .. Eerst heb ik 90 ingedaan --> verzoop die . daarna 82 -> wasook te groot.. nu heb ik er 76 onderliggen. Maar ik moet hem nog iets beter afstellen. ff wat sproeiers uitproberen. Ma ik vraag me af hoe het kan dat die vriend van mij met ook een derbi senda met sproeier 90 erinheeft de brommer goed loopt en bij mijj meteen verzuipt.. ligt dat aan de luchtschroef.. of wat kan ik het beste doen.. want ik denk dat de uitlaat tog wel heel wat benzine nodig heeft. |