Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4681 | B3AST | 12-7-2002?14:50 | Technical Forum | 2231 | 42 |
Topicpost | |
Gepost door: B3AST | Gepost op: 12-7-2002?14:50 |
Okee lui ik heb een major probleem voor de meeting (ZUCHT :a) er tikt iets heftig hard in me blok (lees me brommer schokt als de pest) het probleem is dat de tik niet te lokaliseren is, vanwege het volgende: het is NIET de zuiger die de kop neukt, want als je de bougie eraf haalt dan draait ie supersoepel! ieder logisch dekende mensch denk nu (incluus ikzelf), de zuiger neukt de bougie! maar das niet waar, want als de bougie er half in zit, dan heefft ie wel een beste compressie, en hij schokt ook! de electrode is ook niet beschadigt dus das het niet... ook is het dus NIET het vliegwiel oid. want zonder doet ie het ook... feit is dus dat hij begint te tikken als er compressie is. en aanzuiging dus, toen mogelijkheid bekeken van een klepperend membraam maar das het ook niet, want zonder membraam doet ie het even hard Nou cylinder eraf gehaald, big-end is 100% en krukaslagers ook 100% dus ik small-end bekeken, nouhjah kan er moeilijk wat van zeggen maar zit niet echt merkbare speling op heb eigenlijk nooit zo op die naaldlagers gelet, al me brommers doen het met al me naaldlagers altijd wel goed. en ik kan van deze moeilijk zeggen dat die niet zal lopen het ziet en voelt gewoon normaal.... anyway hebbik net een nieuw naaldlagertje gehaald en die ga ik er vanavond even in stampen, maar heeft iemand ENIG idee hoe het in HEMELS naam kan dat me brommer tikt zodra er compressie is? (die compressie is trouwens heel heel erg extreem hoog misschien heeft dit er iets mee te maken?) |