Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
46743 Blue Racer 11-12-2007 20:21 Main Forum 4812 36

Topicpost
Gepost door: Blue Racer Gepost op: 11-12-2007 20:21

VRAAG MET SPOED

Ik heb een athena zuiger bestelt bij brommerzaak en die is nu eindelijk binnen. Maar toen ik de zuiger uit het Athena doosje haalde stond er Meteor op (heb daar gekeken, heb em niet thuis liggen). En de brommerzaak zei van dat hij hem zo binnen had gekregen. Is dit altijd zo, of een fout van de leverancier ?

En heeft misschien iemand een foto van een athena zuiger voor NSR/MT/MB ?

Hoi BF-users,

Sinds kort ben ik bezig om een mbx blok onder een CR80 te zetten, maar nu heb ik (en later nog wel meer) vragen hierover.
Ik heb dus dat blok in onderdelen gekregen en niet compleet. Ik heb nog maar paar dingen nodig, maar ondertussen heb ik wat vragen over het in elkaar zetten van het blok en het rollend frame :

Ik heb deze ringen bij het blok gekregen:

Welke van deze ringen hoort in/bij de versnellingsbak, en waar moeten deze zitten? Het zou best kunnen zijn dat sommige ringen er niet bij horen. Op de explodet views kon ik het niet zien.

Zit het armpje goed? : BEANTWOORD

Want bij deze foto zit hij anders :

Wat hoort hier nog tussen de achterbrug(as) te zitten? een bus ofzo ? BEANTWOORD

En hoort deze bus/ring in mn blok ? zo ja, waar dan ? BEANTWOORD

Ik kan aan een Athena zuiger komen (ยค35) voor mn NSR cilinder (Charmo 70cc gietijzer, nu 45mm, maar wordt opgeboort en gehoond, dus wordt overmaat). Is deze zuiger wat goed/betrouwbaar en (veel) beter als een immitatie of Meteor ?

Zodra ik meer vragen heb vul ik dit topic wel weer bij. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

Cor

Dit bericht is gewijzigd door Blue Racer op 13-12-2007 om 17:10 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Blue Racer op 4-1-2008 om 18:31 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved