Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
46548 MotoGPnsr 29-11-2007 23:23 Technical Forum 566 11

Topicpost
Gepost door: MotoGPnsr Gepost op: 29-11-2007 23:23
Hoii allemaal,

ik heb 3 problemen met mn nsr en ik weet van alle 3 niet hoe het komt. graag wat hulp.

probleem 1: het duurd echt heeeeel lang voordat ik gas kan geven. Daarmee bedoel ik dat ie wel (1x kicken)aanslaat en stationair loopt, maar dat als ik gas geef hoor ik: "bluhhhh". en na een tijdje, als ik stationair de straat uit gereden/gelopen ben dan kan ik langzamer aan meer gas gaan geven.
misschien verzuipt ie ofzo?

probleem 2: als ik rij en ik geef gas terug hoor ik geratel onder mn brommer, ik hoor het niet meer als ik gas geef. maar het lijkt wel erger te zij als ik een bocht door ga, dus als mn brommer schuiner ligt.

probleem 3: de verlichting, ik vind het heel raar, want af en toe doen mn voorlamp en achterlamp het, af en toe niet, en af en toe zwak. en als ik rij kan ie ook opeens aan en uitgaan (zelfde met cockpit)

dit alles kwam nadat mn blok er af was geweest i.v.m stukje zuigerveer wat in mn krukaskamer viel.
het blok is niet uit elkaar geweest maar we hebben hem met wat schudden + luchtcompressor eruit gekregen.

koppaking en voetpakking zijn beide vernieuwd, en nieuwe zuiger+veren zitten erop.

Setup:
gehoonde 70cc
20mm carberateur
sproeier: ?
bougie is wel paar maanden oud? maar deed het voordat mn blok uit elkaar ging goed.

omdat dit zoveel vraagjes zijn heb ik er maar een aparte post voor gemaakt en niet bij het kleine vragen topic neergezet

weet iemand waar dit allemaal door komt?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved