Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
46530 Erwinn 28-11-2007 20:59 Technical Forum 2197 16

Topicpost
Gepost door: Erwinn Gepost op: 28-11-2007 20:59
Ik heb hier een aprilia rs50 uit 2004 staan. En er is gister een nieuwe zuiger opgezet (doordat ik er een vastloper mee heb gehad). Die moest ik volgens de brommerboer met 8000 toeren inrijden. Dus dat had ik gedaan, na ongeveer 20 km hebben gereden ging die kapot. Dus ik dacht kut, want thuis had ik even naar oliepeil gekeken en dat tankje was nog droger als de Sahara. Dus toen dacht ik al helemaal kut. Dus toen heb ik de cilinder eraf gehaald en de zuiger, en die zagen er nog gewoon goed uit (op de zuiger zat een heel klein krasje waar je met je nagel amper aan vast kon blijven hangen). Dus toen heb ik alles weer in elkaar gezet. En toen dacht ik owja, de reservetank (want de tank was al bijna leeg) is het waarschijnlijk. Toen reed hij dus weer gewoon normaal alleen, in ze 5 en 6 blijft hij in ze toeren hangen en valt hij naar ongeveer 3 seconden gewoon terug in ze toeren terwijl ik vol gas aan het geven ben. Hoe kan dit ??
Mijn setup is:
*orginele 50 CC
*onbegrenst
*20 mm carburateur dell'orto
*sproeier 105
Ik denk zelf dat het de sproeier is. Want hij krijgt lijkt mij dan gewoon te weinig benzine?
Alvast bedankt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved