Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
46468 | Saknet | 24-11-2007 8:34 | Technical Forum | 819 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: Saknet | Gepost op: 24-11-2007 8:34 |
heb nu dus revi blokje met nwe krukas, 70mal 20mikuni vage omgelaste gianelli uitlaat (volgens mij wel voor 70cc, plaatje in mn honda mb gallery laatste pagina) 2 kleps carbon membr zwart cdi (met 4 ipv 5 polen) hiervan kreeg mn ori cilinder iig een merkbaar betere gasreactie ivh tot al mn shindenger/denshigikens. ontsteking ori max vervroegd ori luchtfilter met dikkere slangen. (daar rijd een snelle 80cc ook prima 115 op de vw golf teller mee dus) heb nu liggen 4kleps malossi membr malossi powerbox komen we aan bij mn vraagjes: Zal het monteren van de bovengenoemde 2 objecten mn dipje weghalen en zorgen dat hij nu eindelijk in zn 4 lief doet of zal ik toch echt andere twvh moeten nemen, of meer versnellingen. En zou het nou wel of niet helpen als ik mn grondplaat nog verder vervroeg? Ook zit er een uitgedraaide 70 kop op met paar mini putjes van duistere tijden. Zal het uitmaken om daar een nieuwe op te zetten of kan ik beter gelijk 1 opmaat laten maken? en ja ik begrijp wel dat ik na elke wijziging opnieuw moet afstellen, dat is ook niet wat ik vraaag zow lees je nu nog, respect |