Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
46418 | Christian-tsx | 21-11-2007 14:38 | Main Forum | 4500 | 25 |
Topicpost | |
Gepost door: Christian-tsx | Gepost op: 21-11-2007 14:38 |
ik heb een tsxblok bij motoimport gekocht. (125 euro) deze is helemaal compleet met onsteking en carburateur erbij (stond in de advertentie op marktplaats) nu heb ik het blok binnengekregen. direct viel mij op dat de carburateur eraf was. ik heb johan van motoimport duidelijk gevraagd per mail, of hij wou kijken of er een orginele suzukicilinder onder zat, of er mankementen aan te zien zijn van buiten. etc. er zat volgens hem een orginele cilinder onder, en het blok zag er perfect uit!. ik zie, nu ik het blok binnen heb, dat er stukken van het carter af zijn, de kickstarter werkt niet goed, en is vastgelast. bovendien zit er geen orginele cilinder onder. kortom, van dat perfecte blok is niet veel waar. nu heb ik hem 2 dagen geleden gemailt, maar nu krijg ik niks terug, terwijl hij normaal binnen een paar uur terugmailt. ik weet dat er vaker klachten zijn, over zulke dingen bij motoimport. maar hoe zijn die opgelost? en wouden ze beetje meewerken?? ik heb gemailt, dat ik of het geld terug wil, en hij z'n blok. of alsnog de carburateur opsturen en een klein deel terug. |