Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
46313 | laurenh | 15-11-2007 17:46 | Uiterlijk Forum | 6217 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: laurenh | Gepost op: 15-11-2007 17:46 |
hallo Een paar dagen terug heb ik een ander blok voor me nsr binnengekregen.(zie gallary) Deze heb ik toen ontvet en in de primer gezet (motip). Het resultaat was heel mooi. Gister heb ik het hele blok zwart gespoten wat een heel mooi resultaat gaf zoals je misschien kunt zien. Vandaag dacht ik het mooi af te maken door blanke lak uit een spuitbus (motip) op het blok te spuiten. Ik deed dus gewoon eerst 2 laagjes en liep even weg, toen ik terug kwam waren er allemaal rare vlekken en bobbels op gekomen. Als ik mijn vinger hieroverheen haal bladerd de verf er gewoon af. Ik geloofte mijn ogen niet en baal nu als een stekker. Ik heb met de compressor het meeste zwarte verf er zo afgespoten. Het rare is dat de primer nog helemaal goed is/blijft hier is niks aan te zien. ik heb nog maar wat lagen lak erop gespoten omdat er nog veel delen zwart waren, het meeste heb ik er nu af. Maar hoe moet ik verder? Ik wil dus gewoon het blok nu weer helemaal schoon krijgen totop de primer maar hoe? want veel hoekjes of plekjes zijn nog zwart en over de primer zit nu al blanke lak. heeft er iemand een heeel goed idee wat ik moet doen want dit is echt focked op. mvg lauren |