Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
46220 | Niek de Wildt | 11-11-2007 1:22 | Technical Forum | 1601 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: Niek de Wildt | Gepost op: 11-11-2007 1:22 |
Hallo, ik heb een puch Z-one met std cilindertje 15 bing carb en techno uitlaat. hij liep met deze setup (en de bijbehorende afstelling) altijd gewoon goed. maar een tijdje geleden begon hij steeds slechter te lopen en hield er uiteindelijk mee op. toen heb ik: -cilinder los gehad (zat wel een krasje in, maar zou wel moeten lopen) veren enz zagen er goed uit. -carb. helemaal schoon gemaakt en benzine doorstroom gechecked (dus kraantje en vlotter enz. (bougie wordt volgens mij wel nat) -ontsteking afgesteld (hij vonkt gewoon goed ----> ook met andere bougie geprobeerd). -voetpakking was nog goed, dus met vloeibare pakking gefixed, koppaking vervangen, en een nieuwe inlaat pakking geknipt (goeie dikke pakking). later zelfs nog een tomos pakking in gestopt (die zijn dikker en lijken tenminste op een fatsoenlijke pakking, me vader geloofd niet dat dat metalen plaatje werkt) (toen nadat mijn broertje dacht te helpen en de bougie er scheef indraaide een nieuwe kop erop gedaan). EN NOG START HIJ NIET!! als ik aanloop dan geeft hij soms (alleen in het begin, als ik een tijdje heb gelopen niet meer) een of twee slagen maar dan stopt hij weer. dus ik kijk nog ff naar de bougie, en vindt deze toch wel erg vettig. dus ik denk aan een kapotte keerring, wat denken jullie?? zo jah?, welke is dit dan?? en wat moet er uit om erbij te komen? me blok wou ik toch binnekort openmaken, om even me carters te bewerken voor een 70cc tccd. bij voorbaad dank, |