Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
46192 | Burningtux | 9-11-2007 15:25 | Technical Forum | 673 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: Burningtux | Gepost op: 9-11-2007 15:25 |
Even een vraagje... Vroeger had ik op men nsr een Ge2 cilinderkop op men 65cc malossi. Dit ging loeihard! Nadat ik mijn motorblok gereviseerd had, heb ik een opmaatkopje gemaakt, deze zou 14:1 compressie moeten geven. Trok een pak minder hard op dan met de 50cc cilinderkop (minder compressie prolly) Nu heb ik een nsr H2 cilinderkop erop gezet, dit geeft volgens mij minder compressie dan de Ge2 kop... Hij trekt harder dan met de opmaat (dit bij een lager toerental ook) Wat is nu het juiste verschil tussen de H2 en de Ge2 kop? H2 grotere inhoud? Thanks Tux |