Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4616 | SkaBla [Pim] | 7-7-2002?23:45 | Main Forum | 938 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: SkaBla [Pim] | Gepost op: 7-7-2002?23:45 |
Ok me TSX loopt weer leuk en aardig maar eerst kreeg ik hem nie goed afgesteld maar toen bleek dat de cilinder kop niet goed vast zat. dat gerepareerd ok alles goed lekker gereden alleen stotteren voor de powerband toen een beetje afgesteld ok liep mooi, net iets harder dan die van barry(nu niet meer hij 70cc blabla), maar nu begint ie weer kut te doen.... 1. Tis net of ie geen powerband meer heeft en maakt (onnodig) veel toeren, heel veel toeren maar ik ga helemaal niet hard. 2. Hij trekt nu ook niet goed meer door de versnellingen heen(waarschijnlijk omdat ie weinig kracht heeft)en dat tewijl ik 12-54 twv heb.(en nee dat is nie tte licht want daar heeftie wel lekker mee gereden) 3. Als ik rem voor een bocht of iets dergelijks dan knijp ik me koppeling in(zoals gewoonlijk) dan blijft ie in toeren hangen 9000 ofzo net waar ik dan ben als ik me koppeling in knijp en als ik dan me koppeling los laat zakt ie pas weer(snel) in toeren. Als iemand enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn wil diegene dan dit hier ff melden? Oh ja als ik me voorrem in krijg gaan me lichten uit de kabeltjes zitten goed aangesloten! groen aan groen en zwart-wit aan zwart-wit?(vraag 4 ) en nu niet meteen offpotic gaan over 1 of ander onderwerp waar ik niks mee kan aub |