Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
46153 Erwinn 6-11-2007 21:50 Technical Forum 2526 31

Topicpost
Gepost door: Erwinn Gepost op: 6-11-2007 21:50
ik reed vandaag naar school met een vriend van mij hij op ze rox en ik op me rs50 die ik nou nogmaar sinds gister heb, de vorige was ook al de zelfde dag nog kapot. Hij reed op de weg en ik op het fiets/bromfiets hij sloeg opeens af naar het fietspad toen ik nog, ik reed bijna op ze achterkant mara dor een schrik reactie schakelde ikhelmaal terug en gaf vol gas waardoor die veel overtoeren draaide.
Dit heb ik vanavond met een vriend van mij weer gemaakt, Het probleem was dat bij het vliegwiel het moertje niet op de kruk as zat, zonder die druk op het vliegwiel gaat die niet vooruit. Maar nu hebben we een ander probleem toen we de cilinder eraf draaiden, hij was niet vastgelopen zag er nog perfect uit :^^: en kruk as was ook niet zo veel mee mis op het oog te zien. Maar ik had eens een keer ergens gelezen dat als je de koppaking er een keer af hebt gehaald dat hij dan niet meer goed is. Toen we de brommer starten stotterde die een beetje en kwam er SUPER veel witten rook uit de hele straat zat onder, we hadden de cilinder met motorolie ingevet. We hadden hem daarna even stationair laten lopen, omdat we dachtten dat het misschien die motorolie was die er met stationair lopen wel uit zou gaan maar dat was dus niet, want we hadden hem toch wel een tijdje stationair laten lopen, en normaal zou het in die tijd dat wij hem stationair lieten lopen allang dik zijn verminderd die witte rook, maar het was nog steeds even erg. Dus mijn vraag is is dit de koppaking??
Alvast bedankt,
|Erwin|

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved