Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
45942 Streethonda 28-10-2007 16:24 Begin Forum 485 7

Topicpost
Gepost door: Streethonda Gepost op: 28-10-2007 16:24
Voor de duidelijkheid het gaat hier om een Honda NSR

Ey lui, ik heb dus de kickstart nu op de nsr gemonteerd. Nu ben ik hem dus aan het afstellen.

Toen ik hem kocht had ie ori setup met een powerfilter( )Ik zoek dus nog een ori luchtfilter. Zo reed hij wel maar niet al te goed en hij viel af en toe weg, er zat een 98 sproeier in, na mijn inzien veeels te groot(maarja omdat er een powerfilter op zit mischien ook wel weer goed.

Maar ik heb dus de powerfilter grotendeels afgeplakt zodat hij minder lucht aan zuigt. En heb er een 75 sproeier in gedaan (die ik nog had liggen, hier mee kon hij wel starten maar als je gas gaf haperde hij nogal en kwam hij niet hoog in toeren (zo'n 5 a 6 duizend toeren). Nu heb ik even wat gekloot met de luchtfilter en de luchtscroef enz. Maar nu als ik hem aan wil kicken start hij niet meer, en als ik hem schuin op de standaard zet loopt er onderaan benzine uit de carb(dat de carb overloopt?) En als ik de bougie eruit haal is die helemaal nat.

Weet iemand wat ik hieraan kan verhelpen? of hoe ik mijn nsr weer aan de praat krijg?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved