Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
45777 Killerbean 19-10-2007 18:39 Meeting Forum 4664 20

Topicpost
Gepost door: Killerbean Gepost op: 19-10-2007 18:39
Hey allemaal,

Ik ben op het forum al een tijdje niet meer geweest. Desontdanks zullen een aantal van het forum mij nog wel kennen met de zoeloe.

Het volgende.

Ik had een hele mooie mercedes C180 (tijdje geleden nog mee op een meeting geweest) en die mercedes is 4 weken geleden gestolen bij mij voor de deur.
De dader ( is een kleine bende ) is wel gepakt enzo, maar ze willen niet vertellen waar de auto is !!! de Politie heeft wel aan mij laten doorschemen dat de auto ergens in loosdrecht zou moeten staan , maar niet in het directe zicht.

Natuurlijk wil ik mijn auto terug, maar als zij niet gaan praten dan zie ik die kar nooit meer en van een kale kip valt niet te plukken natuurlijk.

Wie wil mij helpen om aankomende zondag 21 oktober met het kijken in de loodsen schuurtjes doodlopende staatjes ect...?

Loosdrecht is niet zo groot natuurlijk en met een paar mensen is het redelijk snel gebeurd. Ik kan het opdelen in een paar delen en dan spreken we af wie wat doet.

Qua beloning heb ik niet al te veel te bieden, maar het is in princiepe toch ook wel gezellig en `leuk`


Wie wil mij helpen, ik mag zelf de auto van mijn vader lenen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved