Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4564 | NSR JunK | 4-7-2002?13:13 | Technical Forum | 2110 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: NSR JunK | Gepost op: 4-7-2002?13:13 |
dit is hem dan de technigas rsg voor NSR heeft iemand ervaring met deze uitlaat? ik ben namelijk een pret pakket aan het samenstellen en vond dat mn techno nu wel eens snel op mag zouten want zelf mn proma doet het beter (zal wel komen omdat die techno 70cc auspuff is) maar zal deze zeer vette pijp het een beetje doen op mijn 50cceurocilindro (word waarscheinlijk 70... over een paar maand) dus iemand ervaring met deze pijp of kan ik beter voor deze gaan? en ik zat ook te denken om een pauwa box op mn NSR te gaan bouwen. ik ben alleen niet zo handig als sommige van deze lui hier dus erzelf 1tje berekeken en bouwen zit er niet in. welke zal ik dan nemen? een variabele of een vaste? en ik wou mn orginele luchtbox die veel ruimte inneemt ook vervangen voor een goed powerfilter of een twin air alleen kan ik die nergens vinden voor een 16mm mikunie, weet iemand van jullie waar die te krijgen zijn? 20mm mag ook zet ik er gewoon een home made luchtslang tussen en dan kan ik die meteen mooi op mn 20mm zetten als ik die 70 erop zet en dan mn 6bak plan. het is me geluk ik heb dat MT blok weer inmekaar opzich is het helemaal niet zo moeilijk je moet alleen zorgen dat die tandwielen op die assen blijfen.... dat scheelt heeeel veel werk . maar ik vraag me zo af mijn eigen NSR blok is de rechter carterhelft soms 2delig? het lijkt erop dat er een appart gedeelte voor het vloeistof pompje is maar is dit zo of alleen gezichts bedrog? nou dit was het wel zon beetje hoop jullie wat weten over die technigas en de rest zou natuurlijk ook wel makkelijk zijn |