Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
45453 | becky | 30-9-2007 22:07 | Main Forum | 7759 | 63 |
Topicpost | |
Gepost door: becky | Gepost op: 30-9-2007 22:07 |
Ja hoor, het is zover. Alweer werd er iets gejat. Dit keer mijn geliefde Tomos! Als mensen hier mee kunnen helpen kijken zou het heel fijn zijn. Het gaat om het model: Tomos Quadro A35-HDA. precies deze in het blauw, maar dan met fietstassen: Even de beschadigingen en kenmerken: Kap: stukjes van de bovenkant en de zijkant is wat lak erafgeschaafd. Voorvork: ook wat lakschade. Kickstarter: zwarte (beetje loszittende) stuurtape Fietstassen: (vies) In de luchtfilter: slang is verwijderd Uitlaat: nieuw Banden (binnen en buiten): nieuw Kilometerstand: 8800 ongeveer Alle onderdelen zijn gewoon orginele Tomos onderdelen. Hij is gisteren gestolen in Rotterdam-Zuid, met het kenteken: DS-872-N In de hoop mijn Tomosje ooit weer terug te zien, hoop ik dat jullie tips hebben wat ik kan doen. Aangifte heb ik gedaan. alvast heel erg bedankt. Grtz, Becky ps: rising_fire87@hotmail p u n t com (ff voor de spam) is mijn email. Als je iets weet, graag mailen. Dit bericht is gewijzigd door becky op 30-9-2007 om 22:20 uur. Dit bericht is gewijzigd door becky op 30-9-2007 om 22:25 uur. |