Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
45352 edwin__ 24-9-2007 13:05 Meeting Forum 10448 66

Topicpost
Gepost door: edwin__ Gepost op: 24-9-2007 13:05
Hallo,
Ik ben Edwin en rijd Puch maxi chopper. Ik ben dol op meetings, op de laatste meeting hadden we het erover dat er per forum een eigen big meeting is.
Maar waarom is er geen grote meeting voor alle soorten brommers. Dat wil dus zeggen alles met 2/3 wielen dat niet onder het begrip scooter valt, van vespa ciao tot aan derbi gpr. Van solex tot aan tomos youngster.

Tijdens deze brumfiets dag zal o.a. het volgende aanwezig zijn.
-vergunningen voor geluidsoverlast, schenken van bier en het legaliseren van de meeting om de politie weg te houden.
-een grote carpool plaats ergens in Utrecht (stad) met desnoods nodig een stukje weiland.
-sponsoren
-standplaatsen per categorie (categorieën worden naderhand bepaald)
-friet tent
-wc hokjes.
-bier tent.
-tentjes weiland.
-verzorgde muziek.
-prijs uitreiking per categorie.
-testbankje.
-brommersprints.
-kraampjes voor brum parts en merchandise / kleding.
-er worden flyers en posters gemaakt. Deze worden verspreid bij brumzaken in NL.
-er word d.m.v. borden aangegeven waar de meeting zich bevind.
-en uiteraard een gezellige sfeer als brommerrijders onder elkaar.
nou zijn er op ieder forum wel van deze grote ideeën langsgekomen maar is het nooit uitgevoerd. Voordat ik hiermee doorga wil ik weten of er genoeg animo voor is.
Scooters worden absoluut niet toegelaten op het terrein ook niet met hoge uitzondering.
We gaan deze meeting sterk promoten zodat iedereen met een brum onder zijn kont ervan weet en dit dus kan uitgroeien tot de grootste bromfiets dag van Nederland!
Zijn er hier op dit forum ook mensen die interesse hebben om te helpen met het organiseren?
Pb me.
Groet Edwin

dit bericht word ook op andere topic's rondgezaaid en gezamelijk zal gekeken worden waar het hoofdtopic zal plaatsvinden.


Dit bericht is gewijzigd door edwin__ op 24-9-2007 om 13:06 uur.

Dit bericht is gewijzigd door edwin__ op 24-9-2007 om 13:21 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved