Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4506 | Martijn | 29-6-2002?23:47 | Main Forum | 1214 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 29-6-2002?23:47 |
nou...mijn brommer trekt al bij 5/6000 toeren op zn achterwiel met schietende koppeling....en dan ver... nou wilde martijn heel snel optrekken met erg slippende koppeling...dus zonder wheelie... nou had mijn hevelhouder al een scheurtje...te lui om te vervangen... dus martijn geeft gas tot de 10000 toeren...ik had mn koppeling ingeknepen... breekt die kanker hevelhouder af...dus de koppeling greep direct aan....bij 10000 toeren... tja..... wat gebeurt er dan....ja.... dat bedenk je wel... maar martijn glee dus van zn brommer af....en aangezien ik dit al vaker had (achterover slaan door koppling expres te late schieten...) rende ik maar achter min brommer aan om mijn brommer niet achterover te laten pleuren... nou...mijn spatbord had ik dus ook nog niet vast gezet...en hij landde dus behoorlijk hard op het spatbord....die ging dus los (zat dus niet vast he...).....en de demper raakte de grond... spatbord bestaat uit 2 delen bij suzuki...die 2 delen kreeg ik nooit los...die zijn nu dus afgebroken...maar op een gunstige manier is zo te fixen... maar men demper staat nu redelijk schuin omhoog...wel racy look... ik ben te lui om te kijken wat het is...maar mn proma demper is dus een beetje krom...ik denk die buis binnenin..ofzo...of niet krom...iig...is dat ovalen stuk niet omhoog gaan staan...dat stuk wat op je uitlaat zit... de ovalen buis met het uiteinde van de demper staat wel omhooog.....misschien nix krom maar ik moet nog kijkne het ophangpunt (frame) waar de demper mee vast zit is wel omgebogen maar dat maak ik weer recht... nou moet ik dus alles weer effe recht maken en die hevel vervangen... hopen dat het lukt...en dat er nix echt verrot is... maat van me liet trouwens een skoeterrijer op zn tsx....maar skoeterrijers zijn anders rijen gewend (platter door bocht...beide remmen op het stuur..) het was dus glad...en die gast kneep dus de koppeling en voorrem in...voorwiel glee weg...op zn bek.... voorvork stond beetje scheef...hebbik weer recht gemaakt...krassen op nieuwe proma demper...en vage krassen op de tank...lak is niet beschadigd geloof k...maar is een soort sperma ofzo maja...ik leer hier van dat er dus nooit skoeterrijers op MIJN brommer komen... |