Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
45059 Riddick89 9-9-2007 19:48 Meeting Forum 8603 59

Topicpost
Gepost door: Riddick89 Gepost op: 9-9-2007 19:48
namens motorclub lisse jeugd plaats ik dit bericht:

Beste mensen,

Op zondag 7 oktober organiseert Motorclub Lisse voor het eerst een toerrit speciaal voor jongeren.

We beginnen tussen half tien en tien uur 's ochtends met een korte theorieles over gedrag onderhet rijden en vertrekken vervolgens met alle aanwezige bromfietsen en lichte motoren( voor alle soorten en merken! ) voor een rit door de bollenstreek. Uiteindelijk komen we weer terug in het clubgebouw voor wat te drinken en wat beloofd een heel gezellige middag te worden.

De jeugdclub is vorig jaar opgericht om jongeren te betrekken bij de motorclub en ze te begeleiden en informeren bij de stap naar het motorrijden. Het is de bedoeling dat er nog vele jeugdevenementen volgen die laten zien dat de motorclub veel meer is dan een groep mannen die samen in de rondte rijden.

Deelname is gratis. De rit start bij het clubgebouw, Randmeerstraat 73 te Lisse en informatie is te vinden op www.MotorclubLisse.nl of e-mail via info@MotorclubLisse.nl.

MVG voorzitter MC lisse jeugd

lijkt je dit leuk kun je mij ook altijd bereiken voor meer informatie XJ2000_NL@hotmail.com of PM me op het forum.

srry voor de verwarring of motoren mee mogten :P alles tot 25 kw toe gestaan ;P

Dit bericht is gewijzigd door gebroeders_MB op 9-9-2007 om 21:12 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved