Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
45042 Erik 39 8-9-2007 17:25 Elektronica Forum 2452 13

Topicpost
Gepost door: Erik 39 Gepost op: 8-9-2007 17:25
Hallo,

Vandaag wezen crossen, maar nadat ik 4 rondjes heb kunnen aanzetten, liep ie slecht.
Ik dacht gelijk aan de ontsteking, en dat bleek het ook te zijn. Vonkt slecht tot niet, loopt wel, maar loopt erg onregelmatig en geeft knallen uit de uitlaat. Bovenin de toeren loopt hij erg kut, gewoon niet mee te rijden op de baan.

Andere bougie werkt niet. Er zit ook een noodstop op, maar die draadjes heb ik al losgemaakt -> maakt geen verschil.

De bougie gaat erg kut in en uit de bougiedop. Ene keer haal je de bougie er zo uit, andere keer wil de bougie er met geen enkele mogelijk uit.. Ook krijg je hem niet super vast op de bougiekabel.

Zaterdag wil ik weer naar de baan, en dus moet hij wel lopen.

Wat kan ik nu het beste doen, om te vinden wat het probleem is? De spoel is vorig jaar vervangen (kan wel weer kapot zijn, maar het is iig vervangen).
Nu dacht ik aan bougiedop + kabel vervangen, zou het dan over wezen, of moet ik echt bij de ontsteking gaan zoeken?

Wat ik wil met dit topic, is serieuze antwoorden van 'ervaren' mensen en geen geblaat, dus als je het niet weet reageer dan niet.

Mvg Erik.

Bougie + Bougiedop zijn uitgesloten, allebei getest, geen verschil

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 8-9-2007 om 18:54 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved