Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4494 Woeter 29-6-2002?16:21 Main Forum 2967 54

Topicpost
Gepost door: Woeter Gepost op: 29-6-2002?16:21
Gister was het alweer raak. ik reed in harderwijk en ik zie een motorwout rijden, zodra hij mij ziet rijden draait ie meteen om en komt mijn richting op dus ik vreesde meteen al het ergste... :p
Dus hij vraagt m'n certificaat, steekt het in z'n zak en zegt dat ik achter em aan moet rijden voor een 'bromfietscontrole'. Dus ik onderweg naar het bureau gauw m'n begrenzer aangezet, ik bleef naast die gast rijden en iets achter em zodat ie dat niet door had. Op het bureau was dus de controle aan de gang, ff gegevens genoteerd, ik meteen stiekem nog de gaskabel stelschroef een stuk ingedraaid zodat er mega speling op de gashendel zat en de schuif niet zo ver open kon.

Op de rollerbank, 1.6 KW ik weet alleen niet meer of het nou de 4e of 5e versnelling was...
gelukkig was het in Harderijk, daar kenden ze mij nog niet, als het in ermelo was dan kon ik ik terug lopen :P

weer een boete erbij van 86 euro :P en ik heb er nog een liggen van 92 euro omdat ik 60 reed in de bebouwde kom :n En die boetes van toen ie in beslag was genomen, meer dan 2 kw en teveel geluid heb ik ook nog steeds niet binnen :P
Dat word weer hard sparen dus...

Oja ik moest ook nog blazen, maar het was om 3 uur smiddags, die gasten denken toch niet dat je dan al aan het zuipen bent

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved