Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44925 bunji 1-9-2007 22:50 Meeting Forum 53469 1446

Topicpost
Gepost door: bunji Gepost op: 1-9-2007 22:50
Na het succes van Zoetermeer meeting I en II zijn we nu bezig met het plannen van de Zoetermeer meeting III.

vorige meeting:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/40824

De datum van de meeting is zondag 14 oktober.
En stel dat er voor die dag 90% kans op regen is voorspeld ofzo dan verzetten we de meeting naar de zondag daarop, namelijk de 21e.

We zullen om 13:00 uur verzamelen. Daar zullen we een beetje elkaars brommers etc bewonderen en voor degenen die trek hebben zullen we ff langs de mac droppen. Daarna zullen we ook nog wel tanken etc.
Verdere info zal nog volgen. Verzamelplaats wordt wss geïnboxt een week oid voor de meeting.

Regels:


  • We passen onze snelheid aan aan de sloomste van de groep. Dit zal wss dus rond de 50 km/h zijn. Tuurlijk kan je af en toe wel het gas open trekken maar we willen voorkomen dat er 'gaten' ontstaan dus dien je je toch aan de kruissnelheid te houden.
  • Geen gevaarlijke fratsen uithalen (rechts/in bochten inhalen/ inhalen als het niet nodig is)
  • niet voor overlast zorgen: constant wheelies en stoppies maken en burnen weet ik het



route zal nog worden uitgestippeld.

ik ga niet zeggen dat scooters niet welkom zijn, maar we zien natuurlijk liever schakels.

iemand nog tips of opmerkingen, laat het me ff weten

En voor updates hou deze post in de gaten



Dit bericht is gewijzigd door bunji op 15-9-2007 om 11:52 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved