Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44898 Stefan00 31-8-2007 16:31 Technical Forum 6970 11

Topicpost
Gepost door: Stefan00 Gepost op: 31-8-2007 16:31
Hallo,

Ik probeer al een tijdje een rieju rr met een am6 blok 17.5 mm en een technigas rsg goed afgesteld te krijgen. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Als ik kick, start ie niet, als ik kick en gas bijgeef wil ie wel starten.

En dan loopt ie een tijdje hoog stationair, en daarna zakt ie weg en loopt ie heel laag stationair. Ik heb al verschillende sproeiers geprobeert, en in de richting van 98 rijd ie het lekkerst. Alleen hij blijft in z'n toeren hangen..

Dus als je volgas rijd, en je laat je gas los, dan blijft ie nog fftjes hangen en daarna weer rustig stationair. Zelfde is in z'n neutraal, je geeft volgas, en soms blijft ie een beetje hangen, en hij gaat vanzelf weer rustiger lopen.

Ik heb dus sproeier 98 erin, (ook verschillende geprobeerd hoger en lager), de luchtschroef rond de 2 slagen open. En ik krijg hem niet mooi stationair, omdat ie steeds verandert van toerental.. En de gasnaald staat op standje 3 van onderaf gezien (net zoals mijn brommer)

Ik kom er niet meer uit, weet iemand wat het kan zijn? misschien is de carburateur gewoon stuk? Ik heb trouwens ook een nieuw membraam erin gedaan. Maakt ook geen verschil.

Alvast bedankt,
Stefan

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved