Hoi ik heb de afgelope week al vaker wat gepost op dit forum, omdat een boutje was afgebroken in m'n cilinder, ik heb flink lopen kloten om die cilinder er eindeiljk af te krijgen, toen heb ik die cilinder naar de dealer gebracht die hebben t boutje eruit gekregen en er 2 tapeindjes in gestopt. Nu heb ik die cilinder er weer op gemonteerd alles weer erop gezet en wilde ik m starten, maar maakte n vreemd geluidje btje zacht niet als normaal. Na vaak kicken kreeg k m toch aan en hij knetterde gek en er kwam af en toe n heel klein beetje rook uit de cilinder en viel ook snel uit. Ik heb de cilinder eraf gehaald, heb toch maar de koppakking ertussen gestopt (dealer zei dat ie beter zou lopen zonder!?!) nu probeerde ik m weer aan te krijgen maakte ie wel een normaler geluid tijdens kicken, maar toen ik m aankreeg piepte die (het was eigenlijk iets tussen piepen en knetteren in) en kwam er weer af en toe heel klein beetje rook uit. Ik weet niet zo goed wat ik fout heb gedaan want heb in principe nix technisch aangepast. Heb toen t boutje was afgebroken wel t membraan eraf gehad en de cilinder eraf dus t zou naar mijn mening met een van deze 2 te maken kunnen hebben, alvast bedankt !!!
|