Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44664 tzr_baja 17-8-2007 20:12 Technical Forum 2984 75

Topicpost
Gepost door: tzr_baja Gepost op: 17-8-2007 20:12
jow ik heb een probleem met mijn tzr hij wilt niet meer draaien maar ik vind het probleem niet ik heb alles al bekeken tot de laatste vijs maar ik vind het gewoon niet het is zo gebeurt ik was met iemand aan het rijden achterop en ineens verliest ie zijn kracht en valt stil ik reed tegen ong 9000rpm(nog niet in overtoeren) toen ik hem probeerde te starten met de elektrische starter had ik het gevoel dat hij wel wou aangaan maar er juist niet geraakte ook niet met choke toen ik hem probeere aan te lopen ging hij wel maar pas na heel lang lopen en viel ie direct stil als ik de gas durvde lossen toen ik uiteindelijk thuis geraakte viel ie opnieuw stil en toen ik de kappen eraf haalde en hem sguin hangde om te zien of ie wel benzine kreeg kwam er niets uit mijn carb gelopen wat normaal wel zou moeten maar toen ik de carb nakeek sgeelde er niets aan en de rest van de motor ook niet het enige probleem dat ik had was dat ie dnek ik te weinig koelvloeistof had en er lekte motor olie uit het blok maar ik weet niet of dat de oorzaak kan zijn ik weet het echt niet meer
help me pls

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved