Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4456 Junkie XR 27-6-2002?00:58 Main Forum 696 14

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 27-6-2002?00:58
Nou, vandaag ook eindelijk die mito verkocht, na al die maanden, het werd tijd ook zeg!! Heb er 1150 voor gehad, best redelijk, had eerst bijna neigingen om 'm voor 900 weg te doen. Maar die gast gaf me het geld al toen ik er 100 meter op had gereden en hij er zelf nog niet eens aan heeft gezeten, de hele koop heeft nog geen 10 minuten geduurd. Me MTX is dus zaterdag ook verkocht, heb vandaag de tank helemaal dichtgesmeerd met bisonmetaal epoxy 2 componenten hars en dat moet nu ff nachtje uitharden, dan ga ik 'm er morgen weer opzetten en ff kijken of alles gelukt is, ziet er best degelijk uit dus heb er wel vertrouwen in.

Maar ik ben dus vet happy de pappy dat die kut mito weg is, hij stond me zo in de weg, bleef er maar mee leuren. Ook heb ik te horen gekregen dat ik er zeer spoedig een collega bij ga krijgen, gastje van 20, dus dat word ook cool!! En ik heb weer beetje doekoe's nu, en krijg vakantiegeld en salarisverhoging (vanaf deze maand!). Dus dat schiet lekker op nu. Volgende week wil ik dan de T68i gaan kopen, met die communicam, daar kan je foto's mee maken en direct mailen vanaf je telefoon, misschien leuk voor de meeting, dat er een thuisblijvertje af en toe wat coole foto's online kan zetten. Kan dus bijna realtime!!

Maar goed, dat moest ik ff kwijt, bieden op de mito heeft dus ook geen zin meer, dus [URL[t]]http://80.73.129.37/brommerforum/showtopic.asp?id=3313&fid=2[/t]dit[/URL] topic kan ook dicht.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved