Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44540 b e r t 10-8-2007 13:24 Technical Forum 3507 36

Topicpost
Gepost door: b e r t Gepost op: 10-8-2007 13:24
oke, ik had een paar weken terug een gilardoni2 vastgelopen. maarja die was ook al versleten dus ja dat heb je. nu kocht ik dus een dr80 cilinder. die goed ingereden. nadat ik m had ingereden trok ik m door. toen sloeg die na een paar keer doortrekken eventjes vast toen koppeling in en kon m gewoon weer starten. nu is die echt vastgelopen. heb de cilinder er al af liggen en ik zie een paar veegjes. de zuiger zitten wel wat krassen op.

Ik heb onder het inrijden tot de 250km elke 2 dagen mn bougie bekeken en was altijd mooi donkerbruin. Nu was die dus vastgelopen en is die gewoon de kleur van de bougie (metaalkleur). hij heeft dus de laatste km's te weinig benzine gehad. hoe kan dit gebeurt zijn? en ook iets wat ik nogal al raar vond. toen die vastgelopen was ging ik een minuut erna is even naar mn kvs kijken. die was gewoon warm, niet heet ofzo. kon mn vinger er zo insteken zonder dat het zeer deed???? en ik vraag me ook af of ik de cilinder kan honen.

dus nog even de vragen samengevat:
-kan ik de cilinder laten honen?
-hoe kan het gebeurt zijn dat de cilinder vastliep en de kvs niet echt heet ofzo?
-Hoe kan het dat de bougie altijd mooi bruin was en nu ineens niet meer? (ik dacht misschien dat er vuil in mn carb heeft gezeten ofzo??? al lijkt dit me onwaarschijnlijk want vorige week heb ik alles schoongemaakt.)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved