Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
44456 | Teunis | 4-8-2007 19:50 | Technical Forum | 1361 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Teunis | Gepost op: 4-8-2007 19:50 |
De cilinderkop heb ik serieus laten vlakken, want me squish was zo'n 0,7mm te groot. dit moet flink schelen in compressie dacht en tevens tegen het roken van de brom, wat ik maar niet opgelost krijg met afstellen. ik eerst geken hoe zonder aanpassingen van de carburateur liep. toen stotterd het geheel nadat ie warm was koud liep ie wel redelijk. als hij warm is stotterde de te harder naar mate hij in een hogere versnelling kwam. stotteren houd in dat er een te grootte sproeier in zit,(toch?) dus ik andere sproeier geprobeerd, 95,85,75 maar hier rookte hij ook enorm bij en stotterde hij???? ik al geprobeerd te redener wat het zou kunnen zijn maar ik kom er niet echt uit. hij vonkt goed, nieuwe pakkingen de kop en cilinder zijn goed heb ik nog eens extra gecontroleerd. als de compressie omhoog gaat moet de sproeier dan groter of kleiner, theoretisch gezien dan, los van mijn omschrijving, wie o wie kan mij helpen, mijn vage probleem op te lossen? het betreft touwens een yamaha dt50mx, 50cc snel, hd kop, 16mm cab, luaho en de rest is ori |