Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
44431 | Flitz | 1-8-2007 22:33 | Begin Forum | 538 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: Flitz | Gepost op: 1-8-2007 22:33 |
Hoi , ik heb al veel gesearchd maar vond mijn probleem niet echt. setup : - Cilinder 100 cc Nitro - Simonini uitlaat - 17,5 mm carbu ( wil nu dus 21mm) - Polini membraam - Lichtere loodjes - Strakker druk en trekveer Nu wil ik een 21 mm dellorto zetten ipv van de 17,5. Ik heb in de 17,5 sproeier 90 zitten (stnd 76) en perfect afgesteld gekregen. Nu heb ik die 21mm overgekocht van iemand en daar zat sproeier 92 in. Carbu eronder gekregen en start alleen na lang kicken met de choke op max , maakt dan heel veel toeren , dus doe ik choke op minder en valt dan uit. Ik denk als ik de choke half hou de motor wel zal blijven bollen op een redelijk toerental. Trek ik de gas open valt hij helemaal stil. Ik dacht aan een veel te kleine sproeier maar hoeveel maten ongeveer ? ( 10 ofzo ? ) Kan het ook zijn dat de maten anders zijn. Hier bedoel ik mee in die 17,5 zitten m6 sproeiers en in de 21mm zitten die kleine sproeiers. Als ik de vacuum aansluit op het spruitstuk dan spuit de benzine uit de overlopen. Sluit ik de vacuum niet aan maar maak hem dicht met een buisje dan gebeurt er nix. Hoe komt dit ? Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Groeten ! |