Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44405 Sj_dt 31-7-2007 13:16 Main Forum 645 13

Topicpost
Gepost door: Sj_dt Gepost op: 31-7-2007 13:16
Hallo,
tijdje terug had ik hier al een topic over, maar nu weet ik waar de oorzaak zit. Mijn brommer maakte dus een raar geluid en ik wist niet waar het vandaan kwam. in eerste instantie dacht ik dat het de kickstarter was maar na die eruit gelaten te hebben deed hij dat nog steeds. Nu weet ik dus zeker dat het geluid van het krukastandwiel afkomt. Dit tandwiel raakt mijn carter. Dat maakt het geluid en hier komen ook de metaalschilfers vandaan. Nou zit ik nog steeds met een groot probleem. ik weet dan wel de oorzaak van het probleem, maar niet hoe ik het op kan lossen. Hoe kan dit in godsnaam het geval zijn? ik zet alles gewoon goed in elkaar en het is allemaal gewoon origineel. Zelf heb ik het gevoel dat de krukas een kleine slag heeft waardoor het tandwiel dus niet helemaal in goede banen leid, maar toch vind ik dit raar. lagers hebben geen speling, hij loopt gewoon goed. Wel had de drijfstang wat speling van links naar rechts(iets meer dan toegestaan is miss?kweetnie)Heeft iemand enig idee? owja het gaat om een mtx-sh
mvg

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved