Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44173 Hier_ben_ik 16-7-2007 18:50 Main Forum 20123704 184

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 16-7-2007 18:50
Lieve members

Het valt mij op dat mensen erg vaak graag neerzetten dat ze ergens als 1e replyen, bijvoorbeeld in zowat alle profiles, maar nu kom ik het ook op andere plekken tegen.

Ik denk dat het niet erg nuttig is om iedereen mede te delen dat je als 1e kan replyen met de woorden "jeej, 1e", het is veel leuker om de eerste te zijn die een nuttige reply neer te zetten.

Dus.. we gaan vanaf nu allemaal gewoon niet meer replyen dat we als eerste ergens zijn, net zoals we ook nooit "bedankt, naam" onder een post zetten, ok?


Euhm.. en nu ik toch dit topic post kan ik ook gelijk nog even iets zeggen over de advertenties;

Het komt de laatste tijd veel voor dat mensen een advertentie plaatsen, met daarin alleen een link naar een verkoopsite zoals marktplaats.
Heel leuk en aardig, en iedereen kan er op klikken, maar het is de bedoeling dat je gewoon een complete advertentie, eventueel met foto, hier post.
Als je iets wil verkopen lijkt het me niet te veel gevraagd om even een fatsoenlijke advertentie te maken ipv alleen ff gauw met links gaan strooien, desnoods kopieer je de tekst maar gewoon.

Op dit moment worden mensen nog op die "link" geattendeerd door een mod, maar over een tijdje worden advertenties met alleen een link gewoon verwijderd, dus doe gewoon ff wat moeite, dan verkoop je je spul ook nog sneller.


En ik heb net getypt dat dit niet hoeft, maar toch allen bedankt voor uw aandacht en medewerking

Dit bericht is gewijzigd door Hier_ben_ik op 16-7-2007 om 18:53 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved