Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
44139 | kawa-cross | 14-7-2007 22:19 | Main Forum | 2192 | 25 |
Topicpost | |
Gepost door: kawa-cross | Gepost op: 14-7-2007 22:19 |
Hej ik heb even een paar vraagjes omdat ik een oud vespa si-tje weer rijdend probeer te maken. Toen ik hem een tijdje geleden weggezet heb deed die het niet meer maar ik heb er nooit meer naar gekeken. Nu wil ik hem weer laten draaien, ik heb al ff gekeken maar heb gezien dat die niet vonkt. Bougie, bougiekop, draad tot aan bobine is in ieder geval nog goed, wat zou het dan kunnen zijn? Ik heb eventueel nog een ander blokje met ontsteking en al liggen wat ik kan proberen maar omdat dit zonder uitlaat weggelegd heeft gelegen is er wat stof in de cilinder gekomen, hoe kan ik deze het best schoonmaken?? De ontsteking heb ik bekeken van dat blok en er steken drie draadjes uit, weet iemand welk draadje voor wat is? Een is er zoiezo voor richting de bobine en verder zit er nog een rood draadje aan en een ander geelachtig draadje dat buiten op de ontsteking zit. Zo dat waren even wat vraagjes en mischien niet allemaal in het goede forum maar ik hoop wat antwoorden te krijgen. Alvast bedankt. Dit bericht is gewijzigd door kawa-cross op 14-7-2007 om 22:44 uur. |