Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44047 vethard 10-7-2007 11:03 Begin Forum 674 1

Topicpost
Gepost door: vethard Gepost op: 10-7-2007 11:03
kben bezig aan een tomos a35 b omtebouwen tot pocket bike minibike of get ook noemt vb van puch waar het reeds met gebeurd is http://www.geocities.com/rcgtown/IM002847.JPG maar mijn vraag is nu wat is eigenlijk de grootste kit die je onder een tomos kan rammen om zo hard mogelijk te laten trekken maar toch ookwel een propere top te laten krijgen (70-80km/u ongeveer) en hoeveel gaat me die grap koste ga ik op straat moeten leven of kan ik derna nog een brood kopen (en hou er rekening mee ik woon in belgië en das volgens mij bekan het dubbelle als in nederland (klein vb. proma uitlaat voor tomos heb ik via de brommershop gekocht en was zo met verzend kosten bij 35 euro ofzoiets en hier kost die 90€ bij de goeikoopsten dealer)

btw voor de mensen die de handleiding zoeken, die bestaat enkel voor puch maxi maar ben bezig voor een te maken voor tomos

edit** uitlaat was via de-brommershop.com (en dan via iemand van baarle laten opsturen) en dit project doe je normaal in 1 maand max maar zit ondertussen aan men 3de jaar (heb amper materiaal voor bussen en bouten te draaien, dus dit gebeurt via men werk mrr shttt

)

Dit bericht is gewijzigd door vethard op 10-7-2007 om 11:19 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved