Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43956 | Vehikel | 4-7-2007 22:15 | Main Forum | 6414 | 66 |
Topicpost | |
Gepost door: Vehikel | Gepost op: 4-7-2007 22:15 |
Ik, met nog wat vrienden, gaan met z'n 4en op pad met de brommer. Wij gaan met z'n allen naar de Ardennen, aan de kant van Frankrijk/Luxemburg (400 km). Maar nu is er voor mij 1 klein probleempje: ik heb geen brommer ![]() Ik heb momenteel wel een Cb50, maar die wacht op een opknapbeurt en een kenteken, dus dat gaat niet lukken. Dus ben ik hard op zoek naar een brommertje van rond de 400 euro, die ik naderhand - als mijn Cb50 klaar is - weer verkoop. Dus mijn vraag is: Welke brommer is betrouwbaar en comfortabel genoeg, om mee op vakantie te gaan? De eisen die ìk stel: -Het MOET een schakelbrommer zijn, je kan er met mij over in discussie gaan, maar ik ga NIET met een Puch of een scooter naar de Ardennen. -De brommer mag niet (veel) meer kosten dan 400 euro, het liefst nog minder! Voor een nette brommer die zijn waarde goed houdt wil ik nog wel een uitzondering maken. Het lijkt misschien een onmogelijke opgave, maar ik houd van uitdagingen en ben er van overtuigd dat het kan. Tips van advertenties zijn ook erg welkom! Of ehh.. heb jij iets staan? :P |