Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4389 Maarten 23-6-2002?12:15 Main Forum 1181 41

Topicpost
Gepost door: Maarten Gepost op: 23-6-2002?12:15
Ik word dus zo gigantisch ziek van die junkmail bij Hotmail! :p Ik heb m'n junkmailfilter al op 'exclusive' gezet, dat betekend dat alle mail van adressen die niet op je safe-list staan direct in je junkmailfolder geflikker worden. Ik hou het al een tijdje bij hoeveel junkmail ik per week krijg... Toen ik begon met het tellen had ik er ongeveer 80 per week, nu een paar maand later zit ik al op 125!

Ik heb toen alle junkmails stuk voor stuk geblockt, maar dat kon na een paar weken ook niet meer omdat je maximaal 500 adressen kan blocken...

en neee, ik strooi niet m'n mailadres rond op elke site waar ik kom! Ik kreeg laatst een (nuttig! ) doorstuurmailtje over junkmail, waarschijnlijk hebben de meesten van jullie hem ook wel gehad, maar voor wie hem nog niet heeft gehad en die ook last heeft van die kutmailtjes heb ik em nog even hieronder geplakt:

Lees en je zult zelf zien dat Microsoft misbruik maakt van je e-mailadres en informatie op je Net.Passport misbruikt. Ikzelf heb gedaan wat hieronder in het Engels staat en het klopt!
Ik heb die 3 extra opties nog nooit gezien en ze stonden aangevinkt! Microsoft zit de boel te belazeren....

Het blijkt dus dat Microsoft waarschijnlijk een paar maanden geleden het slimme idee in zich had om je informatie op je Microsoft Passport door te geven aan derden door op een sluwe
wijze "extra aanklikopties" te cre?en en die vervolgens ook aan te vinken. En dit natuurlijk niet door heeft gegeven en waar wij duzz niks van af weten

Om dit te controleren kan je dit bekijken door op "Options" te klikken (naast "Adress Book bovenaan je scherm) en klik vervolgens
linksboven op "Personal Profile". Scroll naar beneden en als je de opties "Share my e-mail address" en "Share my other registration
information" aangevinkt ziet staan, dan ben je dus zonder dat je het weet, genaaid want eerder heb ik die opties nog nooit gezien. Dit is ook de reden waarom je de laatste tijd zoveel reclame krijgt!

Nou, bij mij waren die dingen dus ook aangevinkt, en ik heb ze weggehaald, maar het helpt geen zak... :(

tips anyone????

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved