Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
43837 DTrobin 28-6-2007 13:36 Begin Forum 415 4

Topicpost
Gepost door: DTrobin Gepost op: 28-6-2007 13:36
Hallo,

sinds een paar weken heb ik een nieuwe uitlaat onder mn dt liggen, een luhao standaard model. Verder heb ik een 70cc eurokit en de standaard (?) 16mm carb. Na vervangen van de uitlaat ben ik van sproeier 95 naar 100 gegaan. Nu heb ik het volgende probleem.
Als ik van z'n 3 naar z'n 4 schakel zaktie heel erg in toeren en trekt hij totaal niet meer. Ik rij dan ongeveer 60, terwijl ik eerst altijd al naar z'n 4 schakelde bij de 50, alleen dan is het helemaal bagger en gaatie alleen maar langzamer rijden. Met wind mee valt het wel mee, maar met wind tegen is het echt een ramp. Alstie eenmaal boven de 65 รก 70 uitkomt krijgtie weer ineens giga veel trekkracht (powerband??), maar daaronder is het echt waardeloos. Dit is alleen bij overschakelen van z'n 3 naar z'n 4 (hoewel, alstie warm is ook een beetje van z'n 2 naar z'n 3). Bougie is mooi koffie met melk bruin. Start in een of twee keer, verder geen problemen. Voor zover ik weet geen valse lucht.

O ja, net merkte ik ook dat als ik in z'n 4 rij en hij begint eindelijk door te trekken en ik rij ff volgas dattie gaat haperen en uitvallen. Ik weet niet of dit er mee te maken heeft.

Weet iemand wat het probleem kan zijn. Alvast bedankt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved