Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43671 | BIET | 20-6-2007 14:54 | Elektronica Forum | 930 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: BIET | Gepost op: 20-6-2007 14:54 |
Naja ik heb 2 dingetjes die ik gedaan wil hebben met mijn rs. Naja eigenlijk 3. contacslot werkend krijgen met hpi Sinds ik hpi op m'n rs heb wil m'n contactslot niets meer doen. Nouw komt er een groen draadje uit het m'n hpi sjit. Die heb ik niet aangesloten. Uiteraard moet die ergens op. Ik had hem eerst op groene draad gedaan die eerst op m'n cdi aangesloten zat met ori ontsteking. Mar dan wil ie helemaal niet meer vonken, ongeacht hoe het contactslot staat. Waar moet ik dit draadje wel op aansluiten? Licht etc rechtstreeks op de accu laten lopen Omdat ik dus hpi heb heb ik geen licht meer. Ik weet dat ik er een spoel voor kan kopen, mar dat stelt ook neit veel voor. Ik wil dat mijn licht rechtstreekt op de accu staat en andere zaakjes als knippers enzow ook. Hoe moet ik dit fixen? Knipperlichten maken Als ik mijn knippers aansluit werken ze niet. Eerder had ik dit ook al, en toen had ik het stekkertje er is in en uit gedaan en toen deed ie het wel. Heel appart, de stekkertjes zijn mooi schoon. En verkeerdom zitten ze ook niet, want dat heb ik uiteraard wel geprobeerd ![]() Ook nog ff tussendoor, ik heb over mijn hpi gewoon dat ontstekingskapje gedaan, dat leverd geen problemen met de koeling van de hpi lijkt mij ![]() |