Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
43647 Aeroxacid 19-6-2007 11:00 Begin Forum 666 9

Topicpost
Gepost door: Aeroxacid Gepost op: 19-6-2007 11:00
Hallo,

Ik heb een aerox uit 2000 en heb sinds 1 maand een 50 cc van Airsal.. Iets sneller dan normaal... Omdat hij heel langzaam optrok heb ik er een 17.5 dellortho opgezet...

Maar ik krijg hem maar niet goed afgesteld... Heb van alles geprobeerd...

Heb 3.3 Gram rolletjes van Malossi waarmee ik eerst zowat wheely trok toen ik ook die 17.5 en 50 snel had maar toen kocht ik een andere v-snaar en beetje zitten kloten met de afstelling op die v-snaar en meteen was het raak...

Heb nu die oude v-snaar nieuw gekocht met speciale maten maar nu krijg ik hem gewoon niet meer netjes afgesteld.. Me bougie blijft wit terwijl dat met een 82 sproeier altijd lichtbruin was dus heb ik er nu een 88 in gezet. Opzich rijddie lekker alleen bij het wegrijden hapert hij toch wel... Heb veel zitten kloten met sproeiers.. Van 82 tot 84 tot 88 (Zit er nu in) tot 96 en zelfs 102...

Veel lopen klieren ook met de luchtschroef maar het blijft maar bagger... Ook nu met de 88 hapert hij bij het wegtrekken maar daarna gaattie wel heel hard naar ze top... Alleen nu ook blijft de bougie wit.....

Ik ben echt ten einde raad... Heb al 4 verschillende v-snaren gehad omdat daar ook iets niet goed mee was.. Ik hoop dat iemand mij goed kan helpen en niet komen met ja ff je luchtschroef draaien want dat allemaal al gedaan.. Zelfs naaldstand verandert op alle standen en heb zelfs een naald uit me 12 mm carb. erin gedaan maar ook dat niet...

Ben der nu al best lang mee bezig maar het blijft bagger zeg maar...

Hoop dat iemand me kan helpen...

Groetjes,

Richard

Oohjaah... Als ik zonder luchtfilter rijd is het wel al wat beter maar dan zou ik zeker een powerfilter moeten maar dat gaat hem echt niet worden... Want mag niet teveel opvallen ermee.. Heb wel al malossi filterelement en extra gat in me luchtfilter...!!!

Dit bericht is gewijzigd door Aeroxacid op 19-6-2007 om 11:04 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved