Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43617 | sebas | 17-6-2007 21:25 | Technical Forum | 1139 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: sebas | Gepost op: 17-6-2007 21:25 |
Hallo allemaal, ik heb laatst op mijn gsm dus een nieuwe Gilardoni 74cc met W-poort, Top Racing krukas en Dell'orto 19mm PhBg 19BS carburateur gelegd, maar nu ben ik tegen een aantal nieuwe problemen opgelopen... -De zwarte olie die ik erin gooi, komt er in veelvoud als wit/grijze drap weer uit. -Mijn brommer stottert als de ziekte, maar loopt toch ook te arm.. Uitleg rare verschijnselen: 1) Mijn olie word wit; Als ik dunne zwarte olie erin gooi komt er dikke vieze wit/grijze drap uit... >>Volgens mij komt dit omdat mijn waterpompkeering lek is en ik heb op internet gezocht naar de maat ervan en ik heb gevonden: "C33 GPR",,, Is dit een naam?Geen maat toch? Als iemand hier ervaring mee heeft en de maat miss nog weet? Zou wel handig zijn, dan kan ik morgen met de broms nog die keerring halen, anders moet eerst mijn carterkap er weer af.. (als het daar aan ligt) 2)Het volgende probleem is dat mijn brommer voor geen ene meter loopt; in die 19mm dellorto zit onder de sproeier een soort ringetje met een opstaand randje, in mijn vorige dellorto(die precies dezelfde was maar nu een kapotte vlotter heeft)zat dit ringetje niet, moet dat ringetje eruit of erin, en welke kant moet de opstaande rand opwijzen? En als het niet aan de aan- of afwezigheid van dat ringetje ligt, hoe komt het dan dat mijn brommer toch te arm loopt, maar wel gaat stotteren op het moment dat de powerband normaal zou beginnen. >>Als ik zegmaar op lage toeren ineens gas open-en-gelijk-weer-dicht gooi doet hij "wooap" en als ik mijn gas ietsje langer openhoud schiet hij ineens in toeren maar gaat bij de 6000 toch weer stotteren.. Ik word echt gek, hulp gevraagd.. Dit bericht is gewijzigd door sebas op 17-6-2007 om 21:27 uur. |