Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43598 | MarBarrossa | 17-6-2007 12:55 | Begin Forum | 1947 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: MarBarrossa | Gepost op: 17-6-2007 12:55 |
Hoi, ik heb een MB5 met 70 cc mallosi, 20 mm mikuni cab. en gwoon standaard uitlaat. Vorige week ik met de brommer naar school. normaal loopt ie ogeveer 75 en op een gegeven moment ging die nog maar 60, ongveer een km verder knap. boem, de boel verzuipt en niks doet ie meer. Ik thuis weer kijke,, cilinder dr af alles dr af. blijkt dat de membraanklep geknapt , ik om een nieuwe klep. najah nieuwe (Standaard compleet) membraan gekocht, ik had even mn andere 70 cc uitlaat er onder gedaan, ten eerste wilde hij al niet kickstarten, als ik um dan door de compressie druk doet ie t met moeite en ik moet ien zeer hoge toeren rijden, waar ik normaal in de 7/8 duizend toeren schakel is het nu 10 duizend. Ik weet bij god niet wat het is ,, hij wil voor geen meter trekken en t lijkt vaak of ie verzuipt.. iemand een idee? HIJ DOET HET WEER,, bedankt voor jullie tips en zo> maar nu het volgende probleem. Nu deed mijn ontsteking het niet, najah ik alles bij langs,, heb ik ff met een schroevedraaier in de bougiedop "geschuurd" en deed ie t weer,, toen zou ik um aan doen,, ik loop um aan, hij gaat aan ik door duwe er op springe, en in een keer houd ie op, en de uitlaat begon te "spuwen" de bougie is "gewoon". ik de proma uitlaat er onder. begint niet te spuwen maar hij houdt na een tijdje op als ik um aan loop. Dit bericht is gewijzigd door MarBarrossa op 23-6-2007 om 10:01 uur. Dit bericht is gewijzigd door MarBarrossa op 23-6-2007 om 10:03 uur. |